Støtte til voksne i eget hjem

Du har mulighed for at få støtte i eget hjem. Læs hvordan det foregår og hvilke afdelinger, du kan være tilknyttet.

Med støtte i eget hjem, vil du blive mødt af en imødekommende medarbejder der tager udgangspunkt i dine ønsker, behov og ressourcer. Sammen vil I træne dine færdigheder, så du kan få så selvstændigt et liv og arbejdsliv som muligt. Hvor meget støtte du kan få, vurderes ud fra en samtale med en socialrådgiver.

Klik på det tilbud - du ønsker at læse om. Se hvor vi holder til, hvordan vi kan hjælpe dig og hvilken form for støtte vi kan tilbyde. Støtten kan fx tilbydes som gruppeforløb, støtte til madlavning, støtte til en gåtur eller med en kop kaffe hjemme i dit køkken.

Herunder kan du læse om, hvordan hvert enkelt tilbud adskiller sig fra hinanden.

Afdelinger med støtte til voksne i eget hjem i Esbjerg

Afdelinger med støtte til voksne i eget hjem i Ribe

Afdelinger med støtte til voksne i eget hjem i Bramming

Tilbud

Aktivitets- og beskæftigelsestilbud

Du har mulighed for at blive visiteret til en lang række aktivitets- og beskæftigelsestilbud.

Botilbud

Botilbud i Bramming, Esbjerg og Ribe

Du kan visiteres til et botilbud i hele kommunen. Visiteringen betyder at vi finder det helt rigtige sted, som passer til dig.